PDA

Bekijk de volledige versie : Origineele NIEUWE Nagra Abo kaart voor Premiere ondvangst t/m 31-08-2004

13TH.Street
15-11-2003, 19:26
Een Nagra Abo kaart van Premiere.
Deze kaart is geldig tot 31.8.2004.
Je kan er Premiere Start mee ondvangen.
(Dus 1 Premiere knaal en dat is Start).
De kaart is geschikt voor een D-Box2 ,Humax 5900 of andere Premiere geschickte Ondvangers.
Maar kan ook in een Module zoals :

-Een Ice Module.
-Een Sky Module.
-Een Joker Module.
-Een AlphaCrypt Module

De kaart heeft de code S02.
Er is moelijk aan deze kaarten te komen.
Dus doe een redelijk bod er op.

Black Tiger
15-11-2003, 20:56
Zo moeilijk is er niet aan te komen, je moet alleen een adresje in Duitsland op kunnen geven.:)
Aan welke prijs dacht je zelf?

satwatcher
15-11-2003, 21:07
Dit is een goede zeg.... je kan er 1 premiere kanaal mee ontvangen namelijk Start....

Volgens mij is dat nu net het kanaal dat iedereen kan ontvangen omdat dit het preview kanaal is van Premiere.....

Dus gaat het om een lege abokaart als ik dat zo zie :)

13TH.Street
15-11-2003, 21:50
Wat jij zecht klopt niet,het start knaal kost geld bij premiere.
verdiep jij je maar eens in de Abbo's van Premiere dan pas wat zeggen.

dit is een voller kaart.

satwatcher
15-11-2003, 22:22
Je hebt helemaal gelijk...sinds kort moet je daar dus ook voor betalen. Het is nu een beetje naast heel veel highlights een kanaal geworden waarop elke avond een hele film te zien is en elke nacht een erotiekje....daarnaast overschakelingen naar alle voetbalwedstrijden maar dat zijn dus ook Highlights.

Prijs per maand 5 euro dus is de kaart 45 euro waard plus een Duits adres en daar betaal je dacht ik ook 45 euro voor.....

Kaart heeft dus een marktwaarde die rond de 90 euro ligt voor een Nederlander als je tenminste de beschikking krijgt over het Duitse adres en de mogelijkheid om persoonlijk de kaart up te graden als je dat wenst.

13TH.Street
15-11-2003, 23:46
mijn vraag prijs is ook 90 Euro voor deze kaart.
wand je komt er bijna niet aan.
ik heb alleen de kaart te koop een duits adres heb ik er niet bij.
maar hij doet het gewoon.

Mike The Bike
16-11-2003, 20:14
Ik dacht dat jij je tel. nummer aan mij zou mailen?

Grtz Mike